Distances līgums
Informācija par Pakalpojuma sniedzēju un vispārīgie noteikumi
Pircējs jeb klients – vietnes apmeklētājs, fiziska vai juridiska persona
Pakalpojumu sniedzējs – SIA “22 un 22”, Reģ, Nr.
40203489624
, adrese "Pasts", Suntaži, Ogres novads.
Vietne – www.pasta-maja.lv
Pakalpojums – Desertnīcas "Pasta Māja" pasākumu apemklējums.
Šie
Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir pakalpojuma
pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja
tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus,
pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas
atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Pārdevējam ir
tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā
ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc
to publicēšanas Vietnē.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc
saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus
maksas pakalpojumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās
noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces un/vai pakalpojumus,
ievietojis tās savā preču grozā, norādījis savu personīgo informāciju un
iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot “Es
esmu izlasījis un piekrītu lapas noteikumi un nosacījumi un privātuma
politikai”.
Apmaksas noteikumi
Klients, veicot pakalpojumu rezervāciju, saprot to, ka pakalpojuma sniegšanas vieta ir: “Pasts", Suntaži, Ogres novads, LV-5060.
Pakalpojuma sniegšana tiek nodrošināta rezervētajā datumā. Pircējs saņem pakalpojumu tajā pašā dienā, kad ir veikta rezervācija uz konkrēto datumu.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
- ar bankas maksājumu karti;
- ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, norādot rezervācijas numuru;
- ar internetbanku starpniecību.
Klientam ir jāveic apmaksa Pakalpojuma sniedzējam 1 (vienas) darba dienas laikā.
Pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt Klientam Pakalpojumus, ievērojot Pakalpojumu aprakstos norādītos rezervācijas datumus un laikus. Ja pakalpojumu sniegšana kavējas neparedzētu un no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pakalpojuma sniedzējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Pakalpojumu izmantošanu.
Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.
Pakalpojumu apmaiņas un atcelšanas noteikumi
Pakalpojuma apmaiņa un atcelšana tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 “Par distances līgumu”.
Klientam ir tiesības atteikties no rezervētā Pakalpojuma 14 dienu laikā no tā rezervācijas veikšanas dienas, nosūtot Pakalpojuma sniedzējam par to atteikuma vēstuli e-pastā ([email protected]). Par rezervācijas veikšanas dienu tiek uzskatīta diena, kad Pakalpojumu sniedzējs ir saņēmis apmaksu Pakalpojuma sniedzēja bankas kontā. Pēc izmantota pakalpojuma nav iespējama tā apmaiņa un atgriešana, pārcelšana uz citiem datumiem.
Rezervāciju ir iespējams samainīt pret citu rezervācijas datumu, ja
Pakalpojums netika lietots un par to gan Klients, gan Pakalpojumu
sniedzējs ir rakstiski vai mutiski vienojušies vismaz 14 pirms
pakalpojuma saņemšanas dienas, kā arī, ja Pakalpojuma sniedzējs ir
spējīgs Pakalpojumu sniegt citā datumā un tas nav jau rezervēts citiem
Klientiem. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības atcelt datumu prasību
maiņu, balstoties uz pieejamību un reālo situāciju. Datumu maiņas
gadījumā rezervācijas izmaksas tiek pielīdzinātas uz mainītā datuma
reālajām izmaksām, ja tās atšķiras no iepriekš rezervācijā veikto
samaksu par konkrēto pakalpojumu.
Naudas atmaksa
Naudas
atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu
klients izmantoja veicot darījumu. Pakalpojuma sniedzējs par samaksāto
pakalpojumu naudas summu atgriež 10 kalendāru dienu laikā no Pakalpojuma
atteikšanās brīža, ja pirms tam ievēroti augstākminētie Pakalpojumu
apmaiņas un atcelšanas noteikumi. Pakalpojuma sniedzējs patur savas
tiesības neatmaksāt Pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs
Pakalpojuma sniedzējam nosūtījis atteikuma vēstuli e-pastā
([email protected]), kā arī tad, ja nebūs ievēroti Pakalpojumu
apmaiņas un atcelšanas noteikumi.
Strīdu risināšanas noteikumi
Visus
strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju, vai kas
radīsies saistībā ar Pakalpojumu pirkumiem, Puses centīsies risināt
savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu
un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Sūdzību par pakalpojumu pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt
elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta
adresi [email protected] Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba
dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā
norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs
sūdzības atzīšanai nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot
normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpus tiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpus tiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze